You change my life del-1


-Melanie! Ropades det från köket.
- yeah? svarade jag besvärligt! Och fick sänka musiken.
- It's dinner! Ropade pappa.
- Okay, I'm coming! sa jag och pausade musiken helt.

Jag skuttade ner för alla trappsteg medans jag små sjung på The a team. jag kom in till köket och
drog ut stolen för att sedan sätta mig ner. Jag tog tag i sleven för ta upp makaronerna samtidigt 
som jag märker att min lilla syster ser konstigt på mig.
- Don't look at me like that? sa jag till henne med hård röst. Mamma sa till mig att inte låta så
arg när jag pratar med stevie. Jag flåste besvärligt och lyssnade på mamma!
- Can you please stop look at me like that, I'm feeling weird. Honey...!
Jag tittade sneglat på mamma som att hon skulle känna sig stolt! 
- You're weird! svarade hon och titta ännu konstigare på mig! 
- Hey, what's wrong with you! 
Mamma hoppade in och fick avbryta innan det blir värre! Jag fortsatte med maten medans Stevie
gick in till tv-rummet! 
-Thanks for the dinner! sa jag när jag va klar och log! 
- No problem Melanie! Svarade pappa och log allt bredare

Jag sprang upp till rummet och satte igång min spel lista som började med Don't wake me up
med Chris Brown! Volymen steg allt mer och mer!jag loggde in på twitter och facebook! "Pling" lät
det och facebook iconen blinkade! Min bästa vän Tiffany skrev!
- Heeeeeeey, Girl! skrev tiffany
- Heeeey! What's up? frågade jag glatt.
- Music, facebook, Music , You? 
- oh nice, Well.. I have boring!
I miss you! Skrev jag samtidigt som jag tröttnade på min gamla spel lista och fortsatte med
ett meddelande till där jag frågade efter en bra låt!

- I miss you too honey, I'm home about two weeks, Spain is awesome! But it's not funny withtout
you! Well, I like the song what makes you beautiful! But I must go now! Kiss and hug

Jag loggade ut från facebook! Och satte på låten Tiffany just tipsat om på spotify! 
Jag tyckte om låten! Och speciellt början! 
Stevie kom in rusade i rummet
- Are you deaf or something? ropade hon igenom musiken! 
Jag sänkte musiken! Och stirrade på henne!
- What's wrong with you! What have I done! svarade jag direkt efter, Musiken va fortfarande på
men det hördes bara några ord av låten.
-  I have scream my lungs out because of you!  sa hon och blängde
- So? sa jag tyket.
- Turn of the music okay! I can't hear what I'm thinking! sa hon hon och stängde igen dörren! 
- It's because you don't even think! Mumlade jag för mig själv. 
Jag stängde av min data och gick in och borstade tänderna!  Jag fick besök av pappa som skulle
lägga in tvätten! han klagade på att vi bråkar för mycket och det är inte kul för han och mamma
när vi skriker på varandra hela tiden! 
Jag bara vände huvudet mot spegeln, Jag sköljde munnen med vatten! 
- Good night dad! 
- God night Sweetie
Jag gick in till mamma och pussade henne på kinden! Sedan gick jag in till mitt rum och
bäddade upp och la mig. 



Kommentarer
Saga c:<3

skittt brra :3<3

Svar: Tack :D <3
lovefindyou.blogg.se

2012-07-07 @ 01:07:11
Lisaaa

jättebra! :D

Svar: Tack :D<3
lovefindyou.blogg.se

2012-07-07 @ 01:52:17
Amanda

du kommer bli känd !! <3

2012-07-08 @ 15:31:39
URL: http://prismas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gottabeyouuu.blogg.se

Jag kommer skriva Fan fictions om killar från One direction

RSS 2.0