You change my life del-5

Tiffany hade ett förhör om hur Liam kunde veta vem jag va! 
Jag fick berätta allt för henne och hon bara skrattade när jag berättade att jag skallade han! 
-Oh, I wish I was there! Sa hon och verkade besviken! Fast samtidigt jätte glad för min skull!
- trust me, you don't! It was so embarrassing! Sa jag och tittade bak på han! 

Tiffany bara skrattade åt mig och tog tag i min hand och drog med mig upp till övervåningen på köp centret! 
Vi stog och skrek och jupplade åt killarna! Man såg hur kön blev kortare med tiden men fortfaranda lång! 
- I'm thirsty! Säger Tiffany och gnäller om att springa och köpa en cola! 
- Okay, I need to pee! Säger jag och skakar på bena! 
- Hehe, We meets here! 

Båda sprang åt varsitt håll! Jag åkte ner för rull trappan och skyndade mig mot toaletterna! 
Killarnas fans började skrika, de blev väldigt hög ljuda!  Jag gick in till den första lediga toaletten och gjorde mitt. 
Man hörde att fansen blev helt galna! " Vad missar jag nu" Mummlar jag för mig själv!
Men hör att de är någon utanför, så jag skyndar mig! Jag tvättar händerna sedan öppnar jag dörren! 
Och slår dörren rakt i någon som stod utanför och väntade! En kille för dörren i ryggen! Men inte så hårt och det va jag glad för! 
- I'm so sorry! säger jag och går ut från toaletten. Där står Liam och ser lika chokad ut som jag! 
- It's okay! Säger han lika snällt som vanligt och ler! 
- We always meet like this! Säger jag, skäms och tittar ner i golvet!.. Jag tittade ut på folk havet och börjar gå där ifrån! Han tar tag i min hand när jag precis vänt ryggen till! 
-Hey, It's okay! I promise!  Säger han och ler! Sedan skyndar sig in på toan!
 
Jag stog kvar utanför någon sekund och log för mig själv! Sedan joggade upp till Tiffany! Jag berättade allt, men hon trodde mig inte. Hon trodde jag bara sa så för att retas med henne! 
Hennes farbror ringde och sa att han va utanför nu och att vi skulle komma ut! 
De körde hem mig! Jag gick in och va jätte glad, Hela jag log! 
Stevie satt i trappan och skulle ta på sig sina skor för hon skulle iväg med pappa och handla! 
Jag gick fram och kramade henne. Hon va chockad först men sedan kramade mig till baka! 
Mamma och pappa stod i köket och såg allt! De log jätte stort, och tittade på mig! 
Jag sprang upp till mitt rum, Stevie kom in strax efter och satte sig i min säng! Jag fortsatte att le! 
- You know I love you right? Even when you are mean? Säger hon tyst och tittar på mig! 
- And you know I always will love you too? And you are the best sister in the world!
Vi kramades sedan gick hon ner till pappa och gick ut till bilen! 

Jag satte på What makes you beautiful och dansa och sjöng så rummet skaka!  
- Why can't I get the smile of my face? Säger jag till mig själv samtidigt som jag tittar i spegeln! 

Jag fortsätter att dansa, One direction låtarna går om och om igen! Sedan blir jag så trött att jag slänger mig ner i sängen och somnar! 
Jag sov i flera timmar! Då mamma kom in rusadne i mitt gråtande! 
- Dad and stevie had an car accident! Säger hon mumlande! 

Hela glädjen sjönk! Inte ett leende kundes synas till! 
 
 


Kommentarer
Anonym

meer!? <33

2012-07-10 @ 23:23:04
Anonym

Meeeeer!!

2012-07-11 @ 00:33:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gottabeyouuu.blogg.se

Jag kommer skriva Fan fictions om killar från One direction

RSS 2.0