You change my life del-6

Mamma slängde sig över mig gråtande! Jag hade inte hunnit förstå vad som hänt! Allt kändes så stelt och mörkt! 
- Where are they? Sa jag tyst och oroligt! 
- They are in the hostpital! The doctor called! Säger hon och försöker verka stark för mig!
- They will be okay! They will be okay! Säger hon och torkar bort tårarna för inte göra mig orolig! 

Vi satte oss i bilen och åkte till sjukhuset. Vi väntade i väntrummet till doktorn skulle ta emot oss! 
Väntan va lång och fruktansvärd. Att sitta där utan kunna göra någonting och vänta på ett beskedd man aldrig kan lista ut! Kommer de klara sig? Är de skadade! Man såg i mammas ögon att hon kände sig ensam, jag satte mig närmre henne och la huvudet på hennes axel. Tänk att höra varje familjs madrömm! Förlora en familje medlem..
Hela jag började skaka! Mamma pussade mig i pannan och sa att allting skulle bli bra.
En kvart kommer senare kommer läkaren. Hans ögon va ljupa och sorgsna! Vi ställde oss upp mitt emot han! 
- Are they okay? Utbrister mamma. 
- Please follow me!  Sa han och visade oss vägen in till ett kontor.
- Mike, Your husband is okay, He just need to rest! Säger han efter han satt sig ner på sin stol! 
- Thank good! Säger mamma lättande
- But how about Stevie? Säger hon och blir orolig igen! 
- Stevie sat in the front seat.. The other car drove through the red light. The car hit the car from Stevies side. And her head hit the window really hard.. Säger läkaren tungt 
- Nooo! Where is my Stevie? Utbrister mamma i gråt! 
- she passed away! Säger han och smeker mammas hand och tittar ner i golvet! 

Mamma skriker och utbsister med gråt! Hon skriker om efter om igen "Noooooo" Stevieee"
Jag hade inte förstått någonting! Hade den andra bilen kört mot rött ljus? Är hon skadad? 
- I don't understand? Are she okay? Säger jag medans alla tankar snurrar omkring och skapar kaos.
- She's dead! Säger han med tungt hjärta! 

Jag förstår ingenting. Hur kan världen ta ett liv så där? Hela jag brister i gråt och glider sakta ner mot golvet intryckt i hörnet! 
Pappa kom in i rummet mycket chockad och trött! Mamma slänger sig över honom och gråter mot hans axel! 
- This is my fault! Säger pappa och hostar ut sig allt gråt! Han kramar mamma hårt! Och upprepar sin mening!
This is my fault.. Ingen säger något det är bara gråt! Jag kan knappt ställa mig upp, hela jag skakar! 
Jag försökte ställa mig upp för att sedan krama pappa! Jag kom inte upp, mina ben va som gelé! Pappa kom fram och bärde upp mig och kramade mig hårdare en någonsin! 

- I'm sorry! I wish I sat there, Instead of her! Säger han trycker huvudet ot min axel! 
- Noo Mike! The man in the other car drove  through the red light! Säger doktorn och försöker lunga ner honom. 

Min älskade lilla syster... är borta! 1 vecka i sorg gick! Jag kunde inte prata med någon förutom mamma och pappa! Tiffany hade ringt massor med gånger.. Men jag hade inte svarat någon gång! 
Jag skickade ett sms sisst hon ringde där det stod " I'm call you when things start fell better!" 
Jag bestämde mig för att logga in på twitter för att inte tänka på det hemska som hemskt! En familjs madröm. Hur kan livet ta en själ så? Satt jag och mumlade för mig själv! När jag kommit in på twitter! Ser jag massa brev till mig! Bilder och texter! - Are you and liam dating now? " Are you and Liam togheter" Jag förstod ingenting! 
Vad hade hänt medans jag var borta!  Jag såg flera bilder från skiv singeringen, När Liam tog tag i min hand när jag slog upp dörren på han!  Jag såg flera andra texter som inte va lika snälla " Bitch stay away from Liam" Jag kunde fort farande inte förstå vad jag hade gjort! Dejtar jag Liam? Vi träffades bara vid toalleten.. Men enligt internet så va det mer än så! massor med frågar hade ställts till Liam och de andra " Are you and Melanie dating? " Jag orkade inte mer, Jag loggade ut innan jag ens läst hälften av alla grejer..

    


Kommentarer
Anonym

grym! Mer<33

2012-07-13 @ 23:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gottabeyouuu.blogg.se

Jag kommer skriva Fan fictions om killar från One direction

RSS 2.0