You change my life del-4

Både jag och Tiffany hade somnat i soffan den kvällen och sovit hela natten! 
Vi vaknade tidigt den morgonen. Tiffany slängde sig över mig när hon blivit lite piggare och på minner mig om att vi ska till deras skiv singering. Tankarna fortsatte snurra runt i huvudet! Tänk om det är han, Kommer han känna igen mig? Vad ska jag säga? 

Tiffany valde att göra sig extra fin idag!.. Hon va lika närvös som jag, om inte mer! 
-OMG! skrek hon när hon kammade igenom sitt hår och titta på mig med ett jätte leende! 
Man förstod direkt att hon va över lycklig! 
- omg! don't you understand? we are going see them, and you don't even seems to be happy! Sa hon till mig och prata jätte högt!
- I'm happy! sa jag och log.
- are you sure? sa hon och tyst 
- yeah I'm sure! sa jag och skuttade fram och kramade henne när hon stod vid spegeln och fixade håret! 

Jag övertalade mig själv att det inte kunde vara den Liam jag träffat. Jag började också fixa mig men inte så avancerat. 
Vi gick ner till köket för att äta! Radion va igång och what makes you beautiful! Tiffany gick fram till bröd korgen och hörde låten och vänder sig om med ett jätte leende och fnissar! 

Hennes farbror kom in genom ytte dörren! Han hade lovat att köra oss för att Tiffanys mamma och pappa hade andra saker att göra och orkade inte tränga in det nu också efter de kommit hem från semestern.
Det gick ett par timmar och sedan va det dags att åka. Magen pirra på både min och Tiffanys! 
Hennes farbror frågade vilka det va vi skulle se och Tiffany förklarade. Jag sa inget, jag tittade bara ut genom fönstret på vägen dit! 

När vi va framme började Tiffany bli jätte spralig och pratade på hela tiden om hur mycket hon tycker om dem! 
Jag hängde med i hennes samtal. Vi stod i kön fram till killarna i timmar kändes det som. För varje meter för sökte både jag och Tiffany sträcka oss för att få syn på dem! Men det framför allt tjejer som stod runt oss och skrek och hoppa gjorde det omögligt. Efter ett tag bestämde jag mig för att fråga mer om hur hennes resa va. Hela hennes semester verkar ha legat mellan bra och kanon bra. Tiden gick och vi va alldeles strax framme!
Den första killen vi såg va Niall! Tiffany blev så glad att hon kramade sönder min hand! 
Hon fick gå först och tvekade inte med att prata! 
Hon frågade allt mellan hur va förra veckan till när han ni turne igen! Det verkade stressade att skriva sina autografer på alla skivor och samtidigt svara på alla frågor!

- Hi, nice to meet you! Va det jag sa till de flesta killarna! 
Harry Zayn och Louis kom näst, och jag fortsatte med att lee för se så trevlig ut som möjligt! Tiffany prata så mycket att hon säkert blivit andfådd. Jag tänkte inte ens på att det va Zayn och trodde att mina tankar bara retades med mig. våra skivor var på väg till alla 5 killarnas händer! Tiffany såg ut som att hon smälte när hon pratade med Harry! Jag bara stod precis brevid henne och sedan fick knuffa iväg henne med höftet och fortsätta le! Vi kom fram till den sista killen som skulle singera våra skivor! han hade blicken fult ner på sitt skrivande och sedan tittade upp på Tiffany! Han log glatt och leendet kändes bekant. Han titta sedan på mig och jag blev jätte chokad! Det va han! Det va killen jag gick in i! Men han kan väll inte känna igen mig..? eller..
 
- Hey sa han och tittade mig i ögonen!
- Hi! Sa jag medans alla tankar snurrade om kring i huvudet!
- Have we meets before? säger han till mig och ser ut som ett glatt fråge tecken!
- Well.. Yeah! Sa jag och försökte helst undvika att förklara att det va jag som klantade mig i butiken!
- M..Mel.. Melody? Sa han och försökte komma på mitt namn!
- Melanie! Sa jag och rättade honom, ett enormt leende kom fram!
- Right.. Sorry! 
- hehe, wait do you remember me? Sa jag förvånat och började skämmas sen sisst!
- Of course I do! I had a really pain in my head after that ta han och la handen på pannan!
- I'm really really sorry! Sa jag och skämdes ännu mer!
- No!  I just kidding with you sa han och blinkade med ena ögat!

Jag log stort! och gick vidare för att kön inte skulle stanna på grund av mig! Jag kom till Tiffany som tittade på mig jätte chockad! Hon tittade på mig, sen på Liam, på mig sen på Liam! Hon försökte få fram så många ord med allt blev bara till mumel! jag bara skrattade och drog i hennes hand! 
Tiffany bad mig tusen gånger om att vi skulle stanna här ett tag till. Eftersom hon är mina allra bästa vän så gjorde vi vad hon ville. 
 


Kommentarer
Saga c:<3

skit bra :3meer <3

2012-07-09 @ 22:01:25
Anonym

jättebra!!!!!!!
skriv mer :)

2012-07-10 @ 17:32:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

gottabeyouuu.blogg.se

Jag kommer skriva Fan fictions om killar från One direction

RSS 2.0